بتوحشنى بقلم ناجى أنس - منتديات غزل وحنين

بتوحشنى بقلم ناجى أنس - منتديات غزل وحنين















بتوحشني







باشتاق لك وانا لسا في حضنك

اما ل بقي لوتبعد عني

باحلم بيك حتي وانا جنبك

وف قربك برضه بتوحشني



مانت حبيبي في قلبي وعيني

وبرضه حنيني إليك بيزيد

حضنك حلو قوي مدفيني

حتي لو أنت كنت بعيد



النسمه في الهوي فيها ريحتك

اتنفسها أحس هواك

في بعادك انا حاسه بقربك

برضه معاك وانامش وياك



واسأل عيني اللي انا بأسألها

جوه مرايتي ا ما بابصلها

باباسمعها بتقولي اشتقت

قبل الوقتي وبعد الوقتي

بتقول أنا حساك دالوقتي



تعرف بقي انا نفسي في ايه

نفسي إني اشرب سحرك

كلك تجري في دم وف شرايني

اروي عطش أيام وسنين

وارويك زي أما بترويني

حنعوض كام سنه في يومين



ياه لما انت تكتر فيا

تسري في دمي وكللي فيك

كده لما احتاج لك ياعنيه

حابقي في قلبك وانا حواليك



ياسلام بقي لوا اكون وياك

وانت كمان في الهوا تشربني

علشان أسكن جوه هواك

قبل أمااشتاقلك تحضني



صعب اننا كده أشبع منك

واذاي أ شبع وانا وياك

روحي بتحي اما باقرب لك

شوف بقي لما ادوب جواك



نفسي أعيشك قبل الوقتي

اويرجع عمرنا لزمان

حلمي ونفسي اشوفه حقيتي

صدقني حتوحشني كمان

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق