رباعيات الأحزان (( بكره هموت ))

رباعيات الأحزان (( بكره هموت ))

بكره هودع عمري معاكم
بكره هموت
واللي حابيبني واللي كارهني
كله سكوت
راح تنسوني … أيو أنا عارف
مش فاكرني … برده أنا عارف
وبقي دموع ذكرايا حزينه
رخامه مكتوبه علي باب قبري
أصحوا وفوقوا … يا خلق الله
والله ما دايم … … غير الله
بكره هموت ….. بكره هموت
مش راح هيفضل مني
غناوي ولا حكايات
صوره مهزوزه …. زجاج مكسور
ماضي وفات
كل حياتي … واللي أنا عشته
هيبقي بخار
لحظة وفاتت … ذكري وماتت
جنه ونار
راح تنسوني … أيوه أنا عارف
مش فاكرني … برده أنا عارف
وبقي دموع ذكرايا حزينه
رخامه مكتوبه علي باب قبري
أصحوا وفوقوا … … يا خلق الله
والله ما دايم … … غير الله
بكره هموت ….. بكره هموت
كل دموع في عنيكم … بعدي
ماسرها تروح
والأحزان سحابه … وتعدي
مش سيبه جروح
واللي هيزعل بعد وفاتي
شهر يادوب
والأيام بتنسي بسرعة
والحزن يدوب
أصحوا وفوقوا … … يا خلق الله
والله ما دايم … … غير الله
بكره هموت ….. أيوه هموت
كلمات الصدق
فارس الليل الحزين
محمد عطيه محمد
قد تكون صورة لـ ‏‏‏٢‏ شخصان‏ و‏نص مفاده '‏فارس الليل الحزين بكرة همو المرحوم أنا؟ حلك جته لك محمد عطية محمد رباعيات الأحران كلمات الصدق‏'‏‏

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق