حبيبتى شعر/محمود العزب - منتديات غزل وحنين

حبيبتى شعر/محمود العزب - منتديات غزل وحنين

حبيبتى شعر/محمود العزب



حبيبتى الوقتى وامبـارح وبُكره كمـان
باحِبِّـك كل يـوم أكتـر من اللِّى كـان
لإنِّـك حِتَّـه من قلبـى وفى الوِجدان
وطول العُمـر باشتاقلِك كمـان وكمان
وانا ف قُربِك باشوف حُبِّك حقيقى جِنان
وانا ف بُعدِك باكون عَندِك وانا هيمـان
وانا ف حُضنِك باحِس بقيمة الإنسـان
واحِس بقيمتـى وبهيبتـى وبالفَوقـان
وليَّا مَعنَـى فى العيشـه وليَّـا مكـان
واحس براحه نفسيه واعيـش بأمـان
وعندى كفـاءه ورَواقه وعندى حنـان
ولايُمكن أبان قاسى ولاناسى ولا خيبان
ولاأقدر أخلِّيكى مع الماضى ولا النسيان
واناليكى ومِلك إيديكى ياحُبِّى واناولهان
وانـاعَقلِـك وانـا قلبِـك فى أى أوان
وطوع أمرِك ياروح قلبى فى كل زمان
وانا برضُه بدون حُبِّك ماليش عنـوان
ولاحاسِـس ولاشـاعِـر ولاإنسـان.
24/5/2010

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق