بتحبيني

بتحبيني 

ممهما داريتي …….

او خبيتي ……

او انكرتي …….

انك حبيتي … بتحبيني

بتحبيني ……. مهما ظهرتي بمظهر تاني

بتحبيني ……. مهما حاول قلبك ينساني

ايوه انا عارف … انك عمرك ما هتنسيني …. بتحبيني

بتحبيني …. كل كلامك ليه حقيقه

بتحبيني … حتي مشاعري في قلبي برئه

حاسس بيكي … رغم بعدنا … اوعي تقولي عني خيالي

ايوه انا عارف … انك عمري ما هتنسيني … بتحبيني

بتحبيني … قلبي العاشق الولهان

بتحبيني … بيدوب فيكي يا بحر حنان

عمري فداكي … قلبي معاكي … وانا وياكي بدوب احساس

ايوه انا عارف … انك عمرك ما هتنسيني … بتحبيني

بتحبيني … ليه بداري الحب في عينك

بتحبيني … مهما تقولي أنك نسيتيني

ايوه انا عارف … انك عمرك ما هتنسيني … بتحبيني

كلمات الصدق
فارس الليل الحزين
محمد عطيه محمد

ربما تحتوي الصورة على: ‏‏‏‏٣‏ أشخاص‏، و‏بما في ذلك ‏محمد عطية محمد‏‏‏، و‏‏أشخاص يبتسمون‏، و‏‏نص‏‏‏‏

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق