مش عاديه بقلم ناجى أنس - منتديات غزل وحنين

مش عاديه بقلم ناجى أنس - منتديات غزل وحنين



حصرى

مش عاديه بقلم ناجى أنس






























مش عاديه

حالتك ديا مش عاديه

حاله مش طبيعيه خاصه

قصه صعبه مأساويه

انت بالنسبه لي كارثه



جيت علي نفسي كتير

يوم ورا يوم كان جرحي بيكبر

ليك حركات مالهاش تفسير

بتغير من غير اي مبرر



لو انت قلبك عليا قوي

ماتجرحش فيا انا

جرح واحد قاسي قوي

يكفي اوجاع كام سنه



كنت اما أسأل اي سؤال

قصدي تحس بس مشاعري

بدال ما ألاقي قلبك مال

ألقاه قاس ماخدش بخاطري



طبعك انك تيجي عليا

كل أما انسي قلبك يعند

حالتك صعبه قوي مرضيه

قولي حنبعد حارضي وابعد



تعاملنى بكل سذاجه؟

تقصد كده تجرح وتصد

واما افكر اطلب حاجه

تعمل ليه عكسها بالعند



فكرك أبقي ملكك وحدك

وانا مش بأملك نفسي وروحي

كل ما قلبي يدوب و بحبك

انت بتعشق بس جروحي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق