بتحيرى بقلم ناجى أنس

بتحيرى بقلم ناجى أنس

 
بتحيرى بقلم ناجى أنس

























بتحيرى بقلم ناجى أنس













بتحيّري وتعذّبي

واجهيني احسن قربي

صارحيني مره جربي

وابقي اعتبي واستغربي

وبلاش بقي تتهوري

يكون في علمك وانا باقولك

لوتكدبي حتخسري

وحتفضلي من الحقيقه تهربي

بالشكل دا حتتعبي

اشمعني انا باتحملك

حتى فى عندك باقبلك

انا خلاص باحملك

نتيجه عمايلك

ومتقوليش باهددك

وبلاش بقي اسلوب غبي

ديما عامله لى ازمه

ومعندكيش رحمه

فيكي عادات مش طبيعيه

والغلطه ترميها عليا

لأ دانتي تبقي مفتريه

نفسي متتقمصيش بسهوله

كوني رزينه ومعقوله

قبل ماتُحكمي اسمعي مني

قلبك قبل مايظلمني

خليه يفهمني والنبي

وعلشان حبيتك

باتحمل شكك فيا

من حقك ايوه الغيره

وبراحتك غيري عليا

بس تكونى طبيعه

وحققيلي مطلبي

لو راضيه بحالك

انا مش راضي

ليه عامله الجلاد والقاضي ؟

مش حتلاقي حد يحبك قدي

ببرودك في مشاعرك

ببجاحتك في عواطفك

خايف من كتر انا مابحبك

اتأثر منك

واقبل كل طباعك

وابقي زي حلاتك

اللي غصب عني باقلدها

بقي عندي في اي تصرف عصبيه

مش متعودها

كل ماقول حانساكي

مقدرش انفذ

واما ابعد عنك

باشعر ان انا متعصب متنرفز

خلي عندك حبه دم

وخلي قلبك المتشرد

يبعد عن وجع القلب ويتلم

وحسي بيا ياغبيه شويه .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق