مجرد سؤال يقلم رامى

مجرد سؤال يقلم رامى

 مجرد سؤال يقلم رامى























مجرد سؤال

راضية بيا إزاي رغم انشغالي بحالى

وانتى عارفه ان كلمتى بتشبه سكاتى

بين ضلوعي قلب شاهد ع البعاد

عندي ميت مليون مبرر للسكات

عندي حالة من التوحد

عندى نوع مـ الانفصام

و انتي راضية

باعترفلك

دوقت طعم الحب منى

عشت بيا جوه حضنى

فاكره لما مره قلتى

استحاله انى اخونك او ابيعك

او اتوه منك فى لحظه او اسيبك

استحاله يفرقونا وانسي قلبك

.فاكره لما قلتى انى انا كل عمرك

لما قالتى محتاجاك تبقى جنبي

ولما قلتى انت سندى

لما قلتى ان كفك حضن خدى

فاكره لما كنتى مره بتصوفينى

ولما كنتى من سكاتى تشتكينى

وتقوليلى

امتى تسكن جوه قلبى و تقولى مالك

امتى مره تقولى مين شاغل فوادك

نفسي اعرف مين مكانى جوه قلبك

نفسي اقرب وانسي انى يوم كنت جرحك

نفسي اغمض يوم عيونى واحضن ملامحك

نفسى كلك تبقى ملكى ولا حد منى ياخدك








ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق