الفزورة الخامسة والعشرون رمضان من المسحراتى واحد الصحابة

اجابة الفزورة رقم اربعه وعشرون

عبد الرحمن بن عوف

نتيجة بحث الصور عن المسحراتى
 المسحراتى
مداح انا مداح انا وبمدحة
عايش في الهنا
هو رسالة ربنا المصطفي طه العدنان
قلبي انشغل ياناس وياه
من صغر سني وانا بهواه
عشمان اخش الجنه معاه
واشوف نبينا كحيل العين
يا ما نفسي اشوف ضيه بعيني
هو شفيعي وضميري جالي علشان يهديني
هو نبينا طه الزين والله لامدح واغني
واعيش في مدحة متهني
علي وعدة وانا مستني
دانا نفسي ازوز الزين نفسي اروح ارض الغالي
واشوف مقام طه اقبالي
والحمام طار في العالي
يا حمام الحما يا طاير
انا قلبي في حبه حاير
عاوز اعيش في نور العدنان
فارس الليل الحزين
محمد عطية محمد
الحلقة الخامسة والعشرون

صورة ذات صلة

 لقد كان الصحابي الجليل

من بني عبد مناف وكما كان من الخمسة رجال الذين يشبهون رسول الله صلى الله عليه وسلم أشد الشبه

حتي ان ضعاف البصر كثيرا ما كانوا يملكون بين النبي وبينهم

وكان الصحابي الجليل اخو أمير المؤمنين علي بن أبي طالب

وهناك حديث شريف يقول (( لقد رأيت هذا الصحابي الجليل في الجنه له جناحان مضرجان بالدماء وهو مصبوغ القوادم ))

فمن هذا الصحابي الجليل؟؟؟

الإجابة غدا باذن الله

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق