رحله حب - منتديات غزل وحنين

رحله حب - منتديات غزل وحنين
 رحله حب





رحلة حب سافرت فيها جوه أعماقك


ودعت الأحلام علي واقع جميل بوجدانك

ياحلم الماضي والسنين فتحت أنا قلبي ليك

وشايف بكرة معاك ياحبيبي في نظرة من عينيك

تحضنك عيوني ومن عيون الناس تخاف عليك

اااه يا أنا ياعمري أنا بقيت عايش حياتي عشانك

تعال أنا وإنت نسافر فوق القمر ونعيش ليل السهر

يحضن الليل هوانا يشوف الهنا جوانا يا أغلي البشر

أنا قبلك ما هويت ولا حبيت ولا صالحني في يوم القدر

معاك عرفت معني الحب وغنيت من القلب موالك

ياكلمة حب سافرت جوايا ودابت جوه دم وريدي

ياشمعة شوق ماتنطفي يوم تسمعها في تنهيدي

ده يوم لقاك في حضن هواك حبيبي ده يوم عيدي

رحلة عشق من زمان مكتوبة عشاني وعشانك

عمري إبتدا ياعمري معاك أيامي محسوبة بهواك

علي بالي في قلبي وخيالي ولا ثانية بنساك

وإن غبت عن عيني يانور عيني الاقيني

أغمض عيني واسافر في رحلة لبحور هواك

ياخدني موج الشوق وأعيش الفرحة وياك

وبين قلبك وعينك هفضل مسافر يا أرق ملاك


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق