كلمات وعجبنى - منتديات غزل وحنين

كلمات وعجبنى - منتديات غزل وحنين



كلمات وعجبنى





























مش فاكرلك الا جرح وآه فى قلبى/ ليه بتندم .. ذنب مين متقولش

ذنبى/ مش حعاتبك.. مش هلومك ع اللى بيننا/ بكرة تنسى اننا مرة اتقابلنا//
كل كلمة كل لحظة شوق نسيتها والليالى اللى ياما معاك اسيتها /انسى انى كنت
واهبه ليك حياتى... انسى عمرى وذكرياتى //يعنى خلاص مبقاش فى حياتى ليك
دلوقت مكان... انا مش انا ... انا واحدة تانيه غير اللى عرفتها زمان



أنا مش هفضل كدة على طول ..!! مش هستنى العمر يعدى!! أنا مش هسكت لازم أقول
اد مهاخد أد ماهدى!!أنا دلوقتى براجع نفسى قبل ماالأيام تفوت وعشان حاجات
تعيش حاجات كتير لازم تموت مش كبرياء ! لكن بصلح.. كل شىء فيا إنكسر ومن
الغباء إنك تعيش زى الملاك بين البشر يعنى براجع نفسى واللى زمان أنا عيشتو
لغيرى أنا دلوقتى حعيشو لنفسى .. هعيشوا لنفسى





الكلام لو كان يعبر ع الحنان !! كنت قلت انى بحبك من زمان ... كل يوم الشوق
بيكبر عليا بان ... على بالى ولا انت دارى باللى جرالى والليالى سنين
طويلة سبتهالى يانشغالى بكل كلمة قولتهالى ...على بالى



عايزة ألملم قلبى واحضن نفسى وامشى بعيد

عايزة اطيب جرحى ايوة هطيب جرحى اكيد

عايزة حبك يبعد عنى عايزة جرحك يخرج منى

لازم اعلم قلبى انا يقسى ولازم ينسى ولازم اعيش





خلاص مبقيتش تسمعنى وصلنا لحد كدة يعنى// وبعد دة كله افهم ايه غير انك مش
عايزنى ...معاك بصبر روحى انا وعينى بقول راجع وحيجينى ليالى كتيرة مستنيك
ومش ...بنساك // انا مختارتش اللى انا فيه ولا اختارت انى حبيتك بتحرم قلبى
منك ليه دنا طول عمرى منسيتك يا ريتك قلبى حاسس بيه وتدى زى مديتك امانة
تقولى اعمل ايه فى بعدك بعد ملقيتك





مع تحيات منى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق