بتحبيني - منتديات غزل القلوب

بتحبيني - منتديات غزل القلوب

بتحبيني



ممهما داريتي .......

او خبيتي ......

او انكرتي .......

انك حبيتي ... بتحبيني

بتحبيني ....... مهما ظهرتي بمظهر تاني

بتحبيني ....... مهما حاول قلبك ينساني

ايوه انا عارف ... انك عمرك ما هتنسيني .... بتحبيني

بتحبيني .... كل كلامك ليه حقيقه

بتحبيني ... حتي مشاعري في قلبي برئه

حاسس بيكي ... رغم بعدنا ... اوعي تقولي عني خيالي

ايوه انا عارف ... انك عمري ما هتنسيني ... بتحبيني

بتحبيني ... قلبي العاشق الولهان

بتحبيني ... بيدوب فيكي يا بحر حنان

عمري فداكي ... قلبي معاكي ... وانا وياكي بدوب احساس

ايوه انا عارف ... انك عمرك ما هتنسيني ... بتحبيني

بتحبيني ... ليه بداري الحب في عينك

بتحبيني ... مهما تقولي أنك نسيتيني

ايوه انا عارف ... انك عمرك ما هتنسيني ... بتحبيني


فارس الليل الحزين
محمد عطيه محمد
29 / 1 / 2015


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق