نفسي أقولك - منتديات غزل القلوب

نفسي أقولك - منتديات غزل القلوب

نفسي أقولك

bit_stamps




نفسي أقولك
نفسي أقولك يوم بحبك . . . نفسي أقولك
يالي قلبي داب في عشقك . . . نفسي أقولك
نفسي من لمسة .. . .. ايديكي
نفسي من نظرة .. . .. عنيكي
تفهميني ... .. ... تفهمي أني بحبك
نفسي أدوب .. . .. في عنيكي عاشق
والحنين سهمك .. . .. وراشق
دا الهوي دوبني ... .. ... دوب
والغرام قدر ... .. ... القلوب
نفسي أقول .. . .. عاشق بحبك
نفسي أكون .. . .. مجنون بحبك
نفسي أعيش .. . .. طول عمري جمبك
نفسي أموت .. . .. في قلب حضنك
نفسي من لمسة .. . .. ايديكي
نفسي من نظرة .. . .. عنيكي
تفهميني ... .. ... تفهمي أني بحبك
نفسي لما أقول بحبك .. . .. تفهميني
ما تجرحيش وتمشي .. . .. وتسبيني
للعذاب ويا .. . .. الليالي
للحنين .. . .. علي حب غالي
للفراق .. . .. يشغلي بالي
يبقى عمري في يوم ما هأقولك
إني بحبك ... .. ... إني بحبك

فارس الليل الحزين
محمد عطيه محمد
24 / 3 / 2015

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق