بحبك بس اهلى مش راضيين - منتديات غزل القلوب

بحبك بس اهلى مش راضيين - منتديات غزل القلوب

بحبك بس اهلى مش راضيين

bit_stamps 




هالووز على الحلووين
من غير رغى كتيير
ندخل فتفاصيل القضيه اللى
جيبهالكم

عاوزاكم تطوله بالكم
وتقروا للاخر

متفقين اطعميين 

الشاب ..
ازيك ياعسل .. 


البنت ..
الحمد لله تمام آنت آزيك..


الشاب ..
انا معجب جداً بردودك ومواضيعك .. 


البنت ..
تسلم ربنا يخليك 


الشاب 
.. انتى بجد بنت محترمة
اوى وانا معجب جداً
باخلاقك .. واحترامك لنفسك ..

البنت
..شكرا كلك ذوق والله
دة بس من زوقك


بعد يومين ..

الشاب ..
(زعلان ) ازيك ؟


البنت ..
الحمد لله ..
مالك فيك حاجة ؟ 


الشاب ..
ابدا شويه مشاكل . 


البنت ..
خير ان شاء الله ..
مأك احكيلي.. ؟


الشاب ..
مش هينفع دلوقت
انا لازم اخرج ..


البنت ..
اتفضل . ربنا معاك .


بعد ساعتين ..

الشاب ..
(علي الخاص بقا )
ازيك يافلانه ..
انا اسف جداً علي
قلة ذوقي معاكى ..
انا دخلت مخصوص
عشان اعتذرلك ..
ولو تسمحى انا محتاج
حد بحترمه احكيله
عن مشكلتى
 
ضيفى الاميل دة عندك 

Ali@ali.com 
(طبعا بيشتغلها )



البنت ..
انت عارف انى مبضفش
حد خالص ماالص ..
بس انا واثقه فيك وهضيفك .. 



ع الايميل .. 


ali (الشاب ) ..

اهلا بيكى ياقمر
نورتى الميل الميل بيرقص
وبيتنطط من فرحته بيكي ..
nona( البنت )
هههههـ، ميرسي اوى 


ali(الشاب )
.. الله اجمل ضحكة
و ميرسيه اتكتبتلي ..
انتى اسمك الحقيقي ايه ؟


nona(البنت ) نونا 

ali(الشاب
الله فعلا انتى اسمك
من النون كده جميل ورقيق


nona
(
البنت ) ثانكس ..


ali(الشاب )
انا علي وبشتغل
طور ف الجامعة )
قصدى دكتور في الجامعة
.. وعندى 27 سنة ..
وعندى املاك كتيررررررر ..
وعايش وحدى في
الفله الطويلة العريضة اللى
ورثتها عن بابي ..
ومحلتيش غير عربية هامرر .
. وشويه فلوس في البنك
.. وبدور علي بنت الحلال .


nona( البنت )
هى بقا ابتسامة من الودن للودن )
ربنا يرزقك الزوجة
الصالحة ..


ali(الشاب )
انا بصراحة ارتحتلك جداً
..ونفسي اكمل نص دينى
وتكونى انتى مراتى ..
وام اولادى .. 


nona( البنت )
احرجتنى طب يالا تعالى
يووه قصدى احنا لسه منعرفش
بعض واهلى مستحيل
يوافقوا علي النت ده




ali(
 الشاب )
انا هكون صريح معاكى
.. انا امى عايزة تجوزنى
بنت اختها ..
وعمى عايز يجوزنى بنته
.. طبعا عشان الاملاك
اللى عندى وانا طبعا
ممكن اتجوز غير اللى قلبي
اختارها .. وانتى قلبي
اللى اختارك وانا هطلع
السما واقلبها ع الارض
واقوم الدنيا لحد ما اهلك
يوافقوا عليا .. 


nona( البنت )
.. طيب ربنا معانا 



بعد مرور اسبوع ..
ولا حس ولا خبر
من الاستاذ
لنونا .. 



ali( الشاب )
ازيك يانونا 


nona( البنت )
الحمد لله .. انت ازيك وكنت
فين كل ده ..



aliالشاب ) .. ابدا كان عندى مشاكل
في الشغل وكده ..
ومشاكل في البيت 



nona(البنت )
خير ان شاء الله ..
قلقتنى عليك ؟


ali(الشاب ) ..ابدا فتحتهم ف موضوع
جوازنا والدنيا اتشالت
واتخبطت ..
وقالو ازاى ومش ازاى عايز
تتجوز اتجوز حد من قرايبك
متجبلناش واحدة غريبة
وتدخلها وسطينا ..
روحت انا سبت البيت
اليومين اللى فاتوا ولسه راجع
.. اول ما دخلت قلت اكلمك
.. اطمنك واطمن عليكى



nona(البنت )
لا حول ولا قوة الاّ بالله
.. طب والعمل .؟


aliالشاب ) ..
نانو عايز اقولك علي حاجة
.. انا اسف ..
انا رجعت لقتهم جابو المآذون
وجوزونى بنت عمى
وبنت خالتى غصب عنى ..
والبنات مالهمش
ذنب اطلقهم ..
وياخدوا لقب مطالقات ..
خليكى جنبي متسبنيش
لحد ما اخلص منهم ..
بعد سنة ولا حاجة اذا يعنى
مخلفوش واذا خلفوا استنى
لما الاولاد تكبر
وادخلهم المدرسة ويروحوا
الجامعة واجوزهم واكون
طلعت ع المعاش
وافضالك ياجميل .. 



nona( البنت )
يالهوووووووووووووووووووووووووووو
ووووووووو وووووى .. 






دى مجرد قصة حصلت لنسبة
كبيرة اوى من اللى موجودين
ع النت سواء في المنتديات
او الفيس او اى نوع تواصل
.. علي الانترنت .. 


السؤال
الذي يطرح نفسه الآن
.. ياتري .. مين الجاني النت
.. ولا الاشخاص اللى عليه ..؟


ياتري البنت موقفها غلط
انها سمعت للشاب
ده وحبيت تشوف اخر
الحكايه ايه ؟؟


ياتري الولد كان بيشتغلها
فعلا ؟
ولا هو واضح من البداية
انه مش كويس
والبنت بريئة ومفهمتش ؟؟ 


ياتري احنا ظالمين نادر ؟؟
وفعلا ظروفه وغصب عنه ؟؟

ياتري ايه المفروض
كان يبقا رد البنت انها توافق
.. ولا ترفض؟؟
وف كلا الحالتين ليه ؟؟

فى انتظاركم بقى
ومتتاخروش عليا
فوتكم بعافيه 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق