صباح همامي للعالية همس قلب الشريف الهمامي

 

صباح همامي للعالية همس قلب الشريف الهمامي

 

لا يتوفر وصف للصورة.

*****
صباح الخير يا حبيبة
يا اخت القلب يا قريبة
صباح ابيض
علي عيونك يا همامي
يا عالية يا بت وجميلة
ياحوااااا
الروح يا اصيلة
يا سهم الرمش في سَبِيله
وجفن حنين ف تسبيلة
انا ماشي ف طريق الشوق
مبحدفشي
في اي طريق وتحويلة
يِعَدلها اللي ساكن فوق
في خيمة زرقا بعديلة
صباح الشوق
هنا معشق
في جوه القلب مترشق
يا نوووور الفجر يا مشقش
انا عاشق
ورب الكعبة متعشق
لنظرة
من عيون القلب بتنشق
يا تاكسي غرامي بشاورلك بمنديله
هناك خليك
وانا اجيله
يا دوب طمعان ف توصيلة
انا اسمي وغرضي شريف
وانتي العالية طُهر نضيف
عملت كتير وأسويِّله
صباحك حب
يا نورة يا نور يا نوااارة
يا فرح الدنيا والايام والشهرين والسنتين والساعة
يا ملتاعة وطماعة
صباحك اكتبه بصفاحات
انا اللي يعشقوه الستات
وانت الحب يا عالية
ولا هرضي
بغيرك حد وبديلة

همامي *

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق